escola delta (1)-min

L'Escola

Et contem la nostra història

Des de 1997 formant amb valors

Qui som?

Som una Escola de futbol creada amb l’objectiu de millorar en l’entrenament, la tècnica individual i la formació en valors mitjançant l’esport.

La nostra filosofia

A l’Escola de Futbol Delta de l’Ebre ens interessa el vostre fill/a. Centrem la millora personal del vostre fill i activem una sèrie de mecanismes que ens proporcionen bons resultats.

El Futbol és un mitja més per a la formació integral del nen/a.

Ha d’haver un treball físic, tècnic i tàctic ben adaptat a les edats, unit a una formació humana, dins i fora del camp.

Els prinicpals objectius, no són els resultats a curt termini, sinó els resultats FORMATIUS.

En formació… primer disciplina, després els coneixements.

Formació amb valors

Eduquem amb valors a través del futbol.

Adaptem l’ensenyament al procés de desenvolupament del nen/a.

Hi ha una edat per a cada cosa.

Valors: amistat, discipilina, cura dels béns materials, companyerisme, solidaritat, respecte als iguals, higiene, responsabilitat…

El nostre departament tècnic elabora unes normatives i un pla de formació en valors adaptat a totes les edats i programes.

D’aquesta manera, els entrenaments tenen un programa clar, de com i quan s’ha d’inculcar.

Com ensenyem?

El secret, una bona planificació.

A lEscola de Futbol Delta de l’Ebre no improvisem res.

Totes les sessions de camp estan pogramades i treballades pel departament tècnic, físic i pedagògic, que planifica l’ensenyament segons les diferents edads i nivells.

A la nostra Escola analitzem i avaluem els valors amb el mateix rigor que la tècnica per formar al nen/a.

Sabem l’eficaç que és l’aprenentage quan l’alumne està motivat i amb ganes de treballar.

Categories i Formació

INICIACIÓ

4 i 5 Anys – PATUFETS

6 i 7 Anys – PREBENJAMÍ

8 i 9 Anys – BENJAMÍ

DESENVOLUPAMENT

10 i 11 Anys – ALEVÍ

12 i 13 Anys – INFANTIL

PERFECCIONAMENT

14 i 15 Anys – CADET

16, 17 i 18 Anys – JUVENIL

Encara no ho tens clar?

Accedeix a les nostres jornades de portes obertes

Tothom té una oportunitat que ha d’aprofitar en algun moment de la seva vida, però tu decidiràs sobre l’essenyament i el creixement professional del teu fill/a. Per provar, que no sigui.